نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:48

اعزام گروه‌های جهادی خدمت‌رسان به روستاها

اردبیل- گروه‌های جهادی مرکز آموزش انتظامی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر با حضور در روستاها به اهالی خدمات متنوعی را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این حرکت ارزشمند که با همراهی اکیپ‌های بهداشت و درمان، گروه‌های جهادی و مهندسی انجام شد، نیروهای مرکز آموزش «شهید بیگلری» مشگین‌شهر با حضور در روستاهای محروم و دورافتاده مشگین‌شهر سعی کردند تا خدمات رایگان اعم از ویزیت، توزیع دارو، بسته‌های غذایی و فعالیت‌های عمران و آبادانی را به مدت یک هفته انجام دهند.

فرمانده مرکز آموزش انتظامی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر در این اقدام و حرکت جهادی نیروهای این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از نیروهای توانمند، متخصص و مجرب این مرکز آموزشی با حضور در روستاهای محروم مشگین‌شهر سعی کردند تا ادای دینی را به جامعه هدف روستایی و مناطق محروم انجام دهند.

اصغر حاج محمدی تصریح کرد: ما بر اساس مسئولیت اجتماعی در این اقدام مشارکت کردیم تا با اعزام گروه‌های جهادی بتوانیم به روستاییان در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی کنیم.

وی از توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی در بین روستاییان خبر داد و گفت: در سه روز استقرار در روستاهای محروم ویزیت رایگان بیماران همزمان با هفته بهداشت انجام شد.

فرمانده مرکز آموزش انتظامی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر از تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته غذایی روزانه در مناطق محروم به همت آشپزخانه مرکز انتظامی «شهید بیگلری» خبر داد و افزود: با توزیع این بسته‌های غذایی سعی کردیم تا دستگیر محرومان و نیازمندان باشیم.

حاج محمدی کلنگ‌زنی برای ساخت خانه و همچنین راه‌اندازی مجموعه‌های عام‌المنفعه را از دیگر رویکردهای گروه‌های جهادی این مرکز عنوان کرد و ادامه داد: هر قدر این فعالیت‌ها گسترش پیدا کند، به همان نسبت همدلی بیشتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184941

مهمترین اخبار ایران و جهان: