نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 00:00

رفع مشکلات محلات کمتر برخوردار یزد در اولویت

یزد- رئیس شورای شهر یزد از تلاش برای رفع مشکلات محلات کمتر برخوردار یزد خبر داد و گفت: این مهم در اولویت شورا و شهرداری یزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی، روز جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان حج همزمان با ایام الله دهه فجر با بیان اینکه در سال نخست فعالیت شورای ششم شهر یزد، با توجه به اینکه بودجه توسط شورای قبل بسته شده بود، رویکرد فعالیت شهرداری و شورای شهر را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشتیم، اظهار داشت: مهمترین پروژه‌ای که در دوره قبل شروع شده بود و تنها گودبرداری آن پیش از این شورا انجام گرفت، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای نعیم آباد بود و برای تکمیل نیاز به اعتبار قابل توجهی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: با همکاری صورت گرفته در شهرداری و شورای شهر و اهتمام ویژه‌ای که صورت گرفت، اعتبار لازم تامین شد و توانستیم بخشی از نیازها را تامین کنیم.

وی افزود: علاوه بر این پروژه، به دیگر پروژه‌های نیمه تمام روی آوردیم و موفق شدیم تا پایان سال گذشته هر هفته و هر روز پروژه‌هایی را آماده کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

سیفی عنوان کرد: برای امسال هم علاوه بر اینکه رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچنان در دستور کار بود، برنامه‌ریزی را برای توسعه بیشتر شهر یزد و با نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار قرار دادیم.

رئیس شورای شهر یزد به وقوع دو سیل بسیار بزرگ در ابتدای امسال و همچنین چند ماه اغتشاشات اشاره کرد و گفت: با وجودی که این دو سیل و اغتشاشات خسارت‌های زیادی به شهر وارد کرد و شهرداری باید به جبران این خسارت‌ها می‌پرداخت، اما اقدامات بسیار خوبی هم از سوی شهرداری برای شهر و مردم انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یزد در مجموع امکانات حداقلی برای مقابله با سیل را نداشت، گفت: ما حتی یک کف کش و یک بیل بکهو برای مدیریت زمان سیل نداشتیم و از دیگر استان‌ها کمک گرفتیم، اما شهرداری پس از سیل امکانات بسیار زیادی را خریداری کرد و اکنون در حوزه مدیریت بحران جایگاه بسیار خوبی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032441

مهمترین اخبار ایران و جهان: