نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 20:08

110 کیلوگرم تریاک در گناوه کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس گناوه یک قاچاقچی را دستگیر و ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و ۶۶ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاق، عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران برابر رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را از استان همجوار به استان بوشهر و از آنجا به استان‌های غربی کشور انتقال نمایند. 

سردار سوسنی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته یک دستگاه خودرو سواری تند رو در محورهای ورودی استان بوشهر شناسایی و مورد رصد و مراقبت قرار گرفته که با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گناوه پس از هماهنگی‌های قضائی خودروی حامل مواد مخدر مورد شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند. 

سردار سوسنی با بیان اینکه در این راستان یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و هوشیارانه با این پدیده خانمان سور مقابله نموده و قاچاقچیان را برای رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023285

مهمترین اخبار ایران و جهان: