نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 13:53

پروژه احداث اسکله بندر محمدعامری ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه احداث اسکله شمع و عرشه در بندر محمدعامری تنگستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صفایی ظهر جمعه در بازدید از پروژه در حال احداث بندر محمد عامری به همراه کرمی نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه احداث اسکله شمع و عرشه در بندر محمد عامری تنگستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی شده در خرداد سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این پروژه با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده که بر اساس برنامه باید ظرف مدت ۱۸ ماه به اتمام برسد.

وی افزود: طول و عرض اسکله یاد شده در فاز نخست به ترتیب ۹۰ و ۲۲.۵ متر است که منجر به تسهیل در تردد شناورهای بندر بوالخیر می‌شود.

صفایی ادامه داد: با احداث پروژه اسکله بندر محمد عامری شرایط برای تردد شناورهای هزار تنی تسهیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: گفت: سازمان بنادر و دریانوردی توسعه زیرساخت‌ها را به عنوان اقدامی راهبردی دنبال می‌کند که پروژه‌های متعدد بنادر استان بوشهر نیز در همین راستا عملیاتی شدند.

صفایی خاطر نشان کرد: دستاورد مهم این پروژه‌ها رونق کسب و کار دریانوردان و افزایش و تثبیت فرصت‌های شغلی به عنوان رویکردهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی است.

تعدادی از دریانوردان بندر محمد عامری نیز مطالبات خود در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی در این بازدید مطرح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069741

مهمترین اخبار ایران و جهان: