نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:55

مسؤولان دست‌های نفوذی را شناسایی و از بدنه انقلاب قطع کنند

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه دشمن در آشوب‌ها و اغتشاشات کف بازار شکست خورد و حال به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس پرداخته، گفت: این ماجرا به شدتی که دشمن نشان می‌دهد نیست و مسوولان شورای تامین و آموزش و پرورش باید دست‌های نفوذی را شناسایی و از بدنه انقلاب قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات جامعه مهدوی، توجه به صله ارحام است، اظهار کرد: امروز یکی از جلوه‌های تقوای الهی، جهاد تبیین و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان است.

وی گفت: مسؤولان امور تربیتی و تربیت اسلامی، متولی کار تربیت نسل تمدن ساز و تربیت جوان مؤمن انقلابی در تراز گام دوم انقلاب است و از متولیان امور تربیتی انتظار داریم با عزم و گام جدی به احیاء معاونت آموزشی و پرورشی بدنه آموزش و پرورش بپردازند چرا که تمامی امور معاونت‌های دستگاه آموزش و پرورش به این معاونت ختم می‌شود. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه همه ما باید به دستگاه آموزشی کشور کمک کنیم، افزود: وزارت آموزش و پرورش مقتدر مظلومی است که در میدان ایستاده و مشغول تعلیم و تربیت نسل تمدن سازی است که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: همه انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام به جوانان امیدوار بودند و پیامبر اکرم مؤمنین را به خیر در جوانان توصیه می‌فرمود و دل‌های آنان را در پذیرش حق و انجام امور خیر آماده‌تر می‌دانست. 

حجت الاسلام جوکار گفت: انقلاب اسلامی با اعتماد به جوانان پیروز شد، دفاع مقدس با فرماندهی جوانان مدیریت و بازسازی کشور در طول سال‌های پس از انقلاب به دست جوانان انجام شد. 

وی با اشاره به اینکه واژه جوان، پر تکرارترین کلمه بکار رفته در متن بیانیه گام دوم انقلاب است و این نشان دهنده امیدواری رهبر معظم انقلاب به نسل جوان است، افزود: نیروی محرک و پیشران کشور و زمینه سازان ظهور حضرت مهدی (عج) جوانان هستند و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه الگوی موفق اعتماد به جوانان است. 

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: همپوشانی، هم افزایی و وحدت نظامی میان دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، فصل جدیدی از موفقیت‌ها را رقم زده است. 

وی با با بیان اینکه وجود مبارک و ارزشمند شبکه اطلاعاتیِ سربازان امام زمان ارواحنا فداه در میان ما زمینیان ناشناخته ولی در آسمان شناخته شده هستند، خاطرنشان کرد: برای فتنه ١۴٠١ که در واقع یک قطعه از پازل جنگ ترکیبی دشمن بود، سرمایه هنگفت و عِدّه و عُدّه کامل فراهم شده بود؛ تا جایی که دشمنان به سقوط نظام مطمئن بودند. اما این اهداف شوم با بصیرت مردم، اقدام به موقع نیروهای امنیتی و قضایی و بسیج مردمی ناکام ماند.

حجت‌الاسلام جوکار افزود: حال که دشمن در آشوب و اغتشاش کف بازار شکست خورد، روی دیگر پازل جنگ ترکیبی را آغاز کردند که ایجاد آشوب و التهاب بازار اقتصادی بود و از طرفی به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس دخترانه پرداختند.

وی ادامه داد: در اینکه تعدادی مسمومیت در برخی شهرها رخ داده، قابل انکار نیست اما این مسمویت به شدتی که دشمن نشان می‌دهد نیست و مسئولان در شورای تأمین و مدیران آموزش و پرورش باید پیگیر ماجرای مسمومیت دانش آموزان باشند، دست‌های نفوذی را شناسایی و از بدنه انقلاب قطع کنند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070141

مهمترین اخبار ایران و جهان: