نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 11:32

سپاه بلاگردان مردم در بحران‌ها بوده است/ قرارگاه مدینه پیشانی خدمت در هرمزگان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رهبر عزیز ما نگاه ویژه به هرمز دارند و پس از دیداری که با رهبر معظم انقلاب در قالب کنگره ۱۵۰۰ شهید داشتیم، ایشان به سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی نیز تاکید ویژه‌ای فرمودند و این تاکید امروز به ثمر نشسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در آیین افتتاح ۱۰۰ منزل مسکونی که توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای محرومان در جزیره هرمز ساخته شده، اظهار کرد: برکات حضور نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای این نهاد انقلابی را در جای جای هرمزگان شاهدیم‌.

وی با بیان اینکه مردم هرمز شایسته خدمات ارزشمندی هستند، عنوان کرد: جزیره ای با ۳ هزار جمعیت در زمان دفاع مقدس، این جزیره ۴۰ شهید تقدیم کرد و در همه سالهای پس از دفاع مقدس نیز این مردم در خط ولایت بودند.

امام جمعه بندرعباس افزود: رهبر عزیز ما نگاه ویژه به هرمز دارند و پس از دیداری که با رهبر معظم انقلاب در قالب کنگره ۱۵۰۰ شهید داشتیم، ایشان به سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی نیز تاکید ویژه‌ای فرمودند و این تاکید امروز به ثمر نشسته است.

به گفته وی کلیه فعالیت های جزیره به نقشه جامع نیاز دارد و مهم ترین دغدغه پس از مسکن، اشتغال مردم است که ضروری است برای آن نیز چاره اندیشی کنیم.

وی با تقدیر از سردار مارانی و نقش ویژه قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در کمک به مردم در صحنه های مختلف، خاطرنشان کرد: در سیل شاهد دفع بلا از مردم از سوی عزیزان سپاه بودیم و در زلزله و دیگر عرصه ها نیز سپاه کنار مردم بوده است و این مایه سربلندی است.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095041

مهمترین اخبار ایران و جهان: