نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 22:56

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی فارس در سپیدان برگزار شد

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی استان فارس در پیست اسکی پولاد کف سپیدان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سپیدان، دوازدهمین دوره مسابقات اسکی قهرمانی فارس با حضور ۴۰ اسکی باز در همه رده های سنی در در پیست اسکی پولاد کف سپیدان برگزار شد.

محمد عزیز منش رئیس تربیت بدنی و ورزش جوانان سپیدان در این باره گفت: پیست اسکی پولادکف سپیدان بزرگترین و مجهزترین پیست اسکی جنوب کشور هر ساله میزبان مسابقات استانی و دو مرتبه نیز میزبان مسابقات کشوری اسکی بوده است.

عزیز منش با اشاره به موقعیت امکانات و وسعت پیست اسکی پولادکف سپیدان افزود: با توافق هیئت اسکی جمهوری اسلامی ایران شهرستان سپیدان در تاریخ های هفدهم و هجدهم اسفندماه امسال میزبان مسابقات کشوری اسکی رده سنی جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان می باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان سپیدان به تعداد اسکی بازان سپیدان ای در تیم ملی و کسب مقامهای مختلف کشوری و بین المللی اشاره و گفت: در مسابقات مختلف اسکی قهرمانی کشوری شهرستان سپیدان همواره در رتبه اول تا سوم کشور قرار داشته و ورزشکاران خوبی را در تیم ملی داریم که با توجه به سطح امکانات و تعداد جمعیت شهرستان سپیدان نسبت به امکانات و جمعیت تهران پتانسیل خیلی بالایی برای حضور فعال تر در مسابقات کشوری و بین المللی داریم.

وی با اشاره برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۴۰ اسکی باز از همه رده های سنی با کیفیت و استاندارد عالی در سپیدان برگزار شد، که در پایان این دوره از مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

علی دیده بان کسب مقام اول نونهالان پسر

آرش صاحبکرم مقام اول نوجوانان پسر

سام رضایی مقام اول جوانان پسر

آرش بشارتی مقام اول بزرگسالان آقایان

سپیده احمدپور مقام اول نونهالان دختر

آرمیتا نواب مقام اول نوجوانان دختر

سحر احمدپور مقام اول جوانان دختر

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036985

مهمترین اخبار ایران و جهان: