نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:22

بیش از ۱۱ هزار نفر از کارکنان ایثارگر دستگاه های اجرایی خراسان رضوی مشمول تبدیل وضعیت شدند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: ۱۱ هزار و ۴۴۳ نفر از کارکنان ایثارگر دستگاه های اجرایی استان در سال جاری مشمول تبدیل وضعیت استخدامی از شرایط فعلی خود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد موسوی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۴۴۳ نفر از کارکنان ایثارگر دستگاه های اجرایی استان در سال جاری مشمول تبدیل وضعیت استخدامی از شرایط فعلی خود شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی افزود: محل تامین اعتبار تبدیل وضعیت کارکنان مزبور شامل ۹ هزار و ۳۸۳ نفر معادل ۸۲ درصد از محل منابع داخلی و اعتبارات موجود در دستگاه های اجرایی و ۶۶۳ نفر معادل ۶ درصد از محل نامه اعتبارات سازمان برنامه و بودجه است.

وی بیان کرد: از کل کسانی که مشمول تبدیل وضعیت شده اند تاکنون وضعیت یکهزار و ۳۹۷ نفر معادل ۱۲ درصد از کل تغییری نکرده است که دلایل آن شامل ۳۰۲ نفر به سبب فقدان پست بلاتصدی، ۴۳ نفر به سبب فقدان تامین اعتبار، ۹۱۱ نفر در حال طی فرآیند تبدیل وضعیت و ۱۴۱ نفر نیز دلایل دیگری را شامل می شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: در این استان ۱۵۸ هزار و ۹۳۱ کارمند شامل رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و با سایر شرایط استخدامی وجود دارد که ۵۳ درصد از این تعداد را مردان و ۴۷ درصد را زنان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به برگزاری ۲ آزمون استخدامی برای دستگاههای اجرایی در سال جاری اظهار داشت: در مجموع از برگزاری این آزمونهای استخدامی سه هزار و ۳۸۸ نفر جذب دستگاه های اجرایی شدند که از این تعداد ۱۵۹ نفر مربوط به سایر نهادها هستند.

موسوی در ادامه پیرامون ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی در خراسان رضوی و اعلام نتیجه آن در سال جاری در قالب جشنواره شهید رجایی گفت: در بین دستگاه های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و شرکت توزیع نیروی برق مشهد بهترین عملکرد و سه دستگاه اجرایی شامل حج و زیارت، علوم پزشکی مشهد و اداره کل تبلیغات اسلامی بیشترین پیشرفت را نسبت به سال گذشته داشته اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036585

مهمترین اخبار ایران و جهان: