نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 11:36

واکنش سرمربی لیورپول به پیروزی در دربی

سرمربی لیورپول پس از پیروزی بر اورتون از بازیکنان و هواداران تیمش تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرمزهای آنفیلد شب گذشته برای اولین بار پس از کریسمس، طعم برد را چشیدند و موفق شدند با نتیجه دو بر صفر، تیم آبی‌پوش شهر لیورپول یعنی اورتون را در خانه شکست دهند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: امشب، واقعا شب مهمی بود و به تمام ما نشان داد هنوز هم خودمان هستیم. باید مطمئن شویم از حالا، خودمان هستیم. احساس خلاصی می‌کنم، همین. این اصلی‌ترین احساسی است که پس از سوت پایان بازی دارم. 

کلوپ در ادامه از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت: از عملکردمان خوشحال هستم. به پسرها گفتم آن‌چه در تمرینات آموخته‌اند، بسیار خوب بود و حالا باید در زمین بازی آن‌را اجرا کنند. به این بازی و این عملکرد نیاز داشتیم و حالا آن‌را در اختیار داریم.

سرمربی آلمانی که از جو ورزشگاه آنفیلد به وجد آمده بود، گفت: عاشق جو ورزشگاه شدم. حتی پیش از آنکه به گل برسیم، هواداران پشت تیم بودند. این جوی که درست کردند، دیوانه‌کننده بود. امشب موفق شدیم و هوادانمان مستحق آن بودند.

قرمزهای شهر لیورپول با این برد  ۳۲ امتیازی شدند و بالاتر از چلسی ۳۱ امتیازی، در رده نهم جدول لیگ جزیره ایستادند. بازی بعدی قرمزهای آنفیلد، روز شنبه با نیوکاسل خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037685

مهمترین اخبار ایران و جهان: