نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 23:29

تساوی خانگی سپیدرود مقابل فولاد

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و فولاد هرمزگان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و فولاد هرمزگان از هفته شانزدهم لیگ ۲ فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپیدرود در حالی که نیمه دوم را به جز یک موقعیت یک گله بازی می کرد و ده‌ها موقعیت مناسب را مهاجمان این تیم هدر دادند در نهایت نتوانست از خیل بی‌شمار این فرصت‌ها سود ببرد و پس از شش برد پی‌درپی خانگی نوار این پیروزی‌ها پاره شد به یک تساوی خانگی دست پیدا کرد.

سپیدرود با این فرصت سوزی‌ها، کار را برای خود سخت کرده است.

سپیدرود تیمی است که در یک مسابقه بیشتر از انگشتان ۲ دست موقعیت از دست می‌دهد و صد البته که داستان پایان‌ناپذیر ناداوری‌ها هم هرگز قرار نیست جمع شود و سایه شومش را از سر سپیدرود مظلوم بردارد.

گزارش بازی

'1 نخستین کرنر مسابقه خیلی زود و در همان دقیقه نخست بازی برای سپیدرود بدست آمد که سانتر میلادپورمحسن با عبور از روی سر مهاجمان سپیدرود راهی اوت شد.

'10 ضربه دقیق ایستگاهی میلادپورمحسن از پشت محوطه جریمه را مجتبی روشنگر با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد.

'15 تا دقیقه 15 سپیدرود چهار کرنر بر روی دروازه فولاد بدست آورد که از آنها نتیجه ای نتوانست بگیرد.

'17 ضربه ناگهانی سید ارسلان آزادی از داخل محوطه جریمه با فاصله اندک از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

'26 شوت میلاد پورمحسن از روی یک ضربه ایستگاهی به صورت مستقیم نواخته شد و علی رغم عبور از روی خط دروازه، داور چنین اعتقادی نداشت و رای به ادامه بازی داد!

'77 یک اتفاق تکراری در بازی های سپیدرود، خطای مسلم پنالتی داخل محوطه شش قدم توسط مدافع حریف روی آرمان مردانی از سوی داور نادیده گرفته شد!

'79 شوت سرکش آذرنوشان به طرز باور نکردنی ای در واپسین لحظات با پای روشنگر راهی کرنر شد.

حاشیه ها

محمد شادکام بازیکن سابق سپیدرود در لیگ دسته اول، روی نیمکت ذخیره فولاد هرمزگان در ترکیب 18 نفره این تیم حضور داشت.

سعید مرتضوی در دقیقه 3 بازی به دلیل برخورد با مدافع فولاد از ناحیه سر آسیب دید و دقایقی تحت مدوای تیم پزشکی سپیدرود، خارج از میدان حضور داشت.

معین تقوی، اسماعیل کیانی، مهیار نوری، یاسر حاتم زاده، علی رضا ربیع زاد، ابوالفضل آذرنوشان، صالح غلامی، رضا ناصرص و نیما فلاح نه بازیکنی بودند که در لیست ذخیره سپیدرود قرار داشتند.

سپیدرود به نسیت بازی قبل با سه تغییر به میدان رفته بود و به جای معین تقوی، ابوالفضل آذرنوشان و صالح غلامی در این بازی علی نظرمحمدی از وجود میثم کریمی، رضا عاشوری و ماهان سرویدر ترکیب ثابت استفاده کرده بود.

بدشانسی انگار نمی‌خواهد دست از سر سپیدرود بردارد و در دقیقه 35 میلاد پورمحسن آماده ترین بازیکن این روزهای سپیدرود که در همین مسابقه هم چندین موقعیت خوب برای سپیدرود ساخته بود، به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و جای خود را به صالح غلامی داد.

داستان دنباله‌دار و تلخ عدم اعلام پنالتی برای سپیدرود و دادن کارت زرد به بازیکنی که داخل محوطه جریمه به صورت واضح سرنگون شده در این مسابقه هم ادامه داشت و پس از سرنگونی آرمان مردانی داخل محوطه جریمه به جای اعلام پنالتی به آرمان کارت زرد داده شد!

بازوبند سپیدرود در این بازی سه بار دست به دست شد و ابتدای بازی میلاد پورمحسن این بازوبند را در دست داشت و پس از مصدومیت از دقیقه 35 بازوبند بر بازوی میثم کرمی بسته شد و در دقیقه 66 پس از تعویض کریمی این مسؤولیت به اسماعیل کیانی باتجربه سپرده شد.

به جز تعویض میلاد پورمحسن که یک تعویض اجباری بود هر چهار تعویض بعدی علی نظرمحمدی تعویض های هجومی بود تا تیمش را به جلو برای دست یابی به گل سوق دهد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037041

مهمترین اخبار ایران و جهان: