نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 14:29

نمی‌توانیم بر اساس پیش بینی‌ها، مدارس را تعطیل کنیم

همدان- مدیر آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعطیلی مدارس بر اساس وضعیت موجود است که در آن لحظه تصمیم گرفته می‌شود، پیش‌بینی اثر دارد اما ما بر اساس پیش‌بینی نمی‌توانیم مدارس را تعطیل کنیم.

محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش‌بینی بحث قطعی برای تعطیلی نیست گفت: یک وقت بر اساس پیش بینی تعطیل می‌کنیم و ممکن است هوا آفتابی شود و والدین شاکی شوند که چرا تعطیل می‌کنید.

وی با بیان اینکه که بر اساس وضع موجود امروز ساعت ۶ و نیم تصمیم گرفتیم مدارس پیش دبستانی و ابتدایی را تعطیل کنیم افزود: با توجه به اینکه هواشناسی ساعت ۴ را زمان بارش اعلام کرده بود و ما از ساعت ۴ صبح بیدار بودیم افزود: در ساعت ۶ به بعد بارش شروع شد که ما در آن لحظه تصمیم به تعطیلی پیش دبستانی و ابتدایی گرفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه همکاران ما در مدیریت شهری و ستاد بحران بر اساس اینکه ممکن است اگر متوسطه اول و دوم را تعطیل نکنید مشکلات بیشتری امکان داشت موقع ظهر پیش بیاید تصریح کرد: مجبور شدیم و به دانش آموزان و والدین زحمت دادیم هرچند دانش آموزان وقتی به مدرسه می‌روند باید موقع برگشت مدیریت کرد و ایرادات در مدارس نیز وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزی به موقع اطلاع رسانی تعطیلی را دریافت نکند و به مدرسه برود باید موقع برگشت به خانه مدیریت شود تا با مشکلی روبرو نشود و به خانه بازگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برنامه تعطیلی ما همیشه باید ۲ ساعت قبل از شروع مدارس اعلام شود؛ گفت: رؤسای مناطق باید این را به ما اعلام کنند و ما از ۴ صبح بیدار شدیم و منتظر بودیم و یک مشکلات بزرگ‌تری پیش نیاید.

وی با بیان اینکه بعضی از پیش‌بینی‌ها ناخواسته است و به وقوع نمی‌پیوندد؛ گفت: در واقع ما نمی‌خواهیم که مشکلاتی برای والدین و دانش‌آموزان به وجود بیاید.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که امسال بارش‌های خوبی را در استان همدان شاهد بوده‌ایم عنوان کرد: این یک دستاورد بزرگی است و در واقع ما باید قدر نعمت خداوند را بدانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034085

مهمترین اخبار ایران و جهان: