نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 19:41

شهید «انصاری» علمدار دفاع از گفتمان انقلاب بود

اراک- فرمانده سپاه اراک گفت: شهید «حمیدرضا انصاری» علمدار دفاع از گفتمان انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهجوری عصر دوشنبه در آئین رونمایی از مستند «سنگر سعادت» به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت علمدار جبهه فرهنگی و مدافع حریم اهل بیت (ع) سردار شهید «حمیدرضا انصاری» در اراک اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید انصاری داشتن معرفت واقعی به ولایت بود و عمر خود را مجاهدانه در این مسیر گذراند و برای تحقق امر ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: شجاعت و ازخودگذشتگی از ویژگی‌های دیگر شهید انصاری بود و ایشان همواره در صحنه‌های دفاع پیشگام بود و عمر خود را در مسیر شهادت و دفاع از ارزش‌های اسلامی گذراند.

شهید «انصاری» علمدار دفاع از گفتمان انقلاب بود

وی با اشاره به خاطرات فرماندهان جبهه مقاومت از شهید انصاری گفت: به گفته همرزمان شهید انصاری در جبهه مقاومت، شهید انصاری موتور محرکه قرارگاه حضرت زینب (س) بود و بسیاری از پیشرفت‌های رزمندگان مدافع حرم در مقاطعی به برکت مجاهدت‌های حاج حمید و همرزمان او است.

مهجوری افزود: شهید انصاری را در شهر اراک و استان مرکزی به عنوان یک چهره فرهنگی و قرآنی خوش نام می‌شناسند و به برکت مجاهدت‌های حاج حمید شخصیت‌های انقلابی در شهر تربیت و رشد کرده اند که امروز در عرصه‌های مختلف منشأ خیر و برکت هستند.

وی با بیان اینکه شهید انصاری مرد مناجات و حماسه بود، افزود: شهید انصاری در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده بود علمدار دفاع از انقلاب اسلامی بود و مهمترین پیام امروز شهید انصاری به نوجوانان تبعیت از ولایت و توجه به تحصیل و کارهای فرهنگی است.

شهید «انصاری» علمدار دفاع از گفتمان انقلاب بود

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: تهیه مستند سنگر سعادت که به همت بسیجیان پایگاه بسیج تزکیه حوزه مقاومت حضرت زینب (س) انجام شده بار دیگر نشان داد نوجوانان این سرزمین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046641

مهمترین اخبار ایران و جهان: