نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 12:40

۹۰ زندانی از زندان «ماهیدشت» کرمانشاه با عفو رهبری آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از آزادسازی اولین گروه اززندانیان مشمول عفو رهبری در استان خبر داد و گفت: ۹۰ نفر از زندانیان زندان ماهیدشت شهر کرمانشاه به مناسبت عفو عمومی چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز پس از بازدید از زندان ماهیدشت کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز بررسی پرونده زندانیان کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده‌اند، اظهار کرد: در این راستا تعدادی از قضات ما در زندان‌های استان مستقر شده‌اند تا هرچه سریع‌تر زمینه آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری فراهم شود. 

وی ادامه داد: همچنین شخصا هم بازدیدی از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت داشتم و با زندانیان این اردوگاه هم دیداری داشته و در جریان درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها هم قرار گرفتم.  

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌ها تعداد حدود ۹۰ نفر از مددجویان این زندان به مناسبت عفو عمومی چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شدند. 

وی با بیان اینکه این اولین گروه از زندانیانی است که براساس عفو رهبری آزاد شده‌اند، اعلام کرد: امیدوارم تا روزهای آینده شاهد آزادسازی بخش زیادی از زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان باشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029385

مهمترین اخبار ایران و جهان: