نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 20:50

انقلاب اسلامی شخصیت و هویت ملی و اسلامی زنان را به آنها بازگرداند

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: نقش بانوان و زنان در پیروزی انقلاب و تداوم آن غیرقابل انکار است و انقلاب اسلامی شخصیت و هویت ملی و اسلامی زنان را به آنها بازگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان دیر، اظهار داشت: این انقلاب آسان و ارزان به دست نیامده و ملت ما برای پیروزی و تداوم آن فداکار کردند.

امام جمعه دیر افزود: امروز هم برای پایداری انقلاب اسلامی وظیفه بزرگ دیگری داریم و آن حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی بیان کرد: حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنی است که به دنبال جدایی مردم از نظام است، مردم ما با شور و شعور در صحنه حاضر و دفاع خود از نظام و ولایت اعلام خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب، تغییر نگرش و رویکردها بود، گفت: در نظام اسلامی ملاک واگذاری پست‌ها بر اساس پاک دستی و امانت و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع با بخشنامه عملیاتی نمی‌شود بلکه به نگرش مسئولین است.

امام جمعه دیر بیان داشت: اگر ما ارباب رجوع را به عنوان نعمت الهی بدانیم موضع گیری و برخوردمان با مردم مناسب است.

وی تاکید کرد: نقش بانوان و زنان در پیروزی انقلاب و تداوم آن غیرقابل انکار است و انقلاب اسلامی شخصیت و هویت ملی و اسلامی زنان را به آنها بازگرداند.

وی ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب شاهد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و … هستیم که این رویکرد هم از دستاوردهای انقلاب است که کارگزاران ما برای زنان ارزش قائل هستند.

حسینی با تقدیر از تلاش‌های بخشدار سابق، تاکید کرد: بخشدار جدید با احساس مسئولیت در خدمتگزاری به مردم جهادی عمل کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028341

مهمترین اخبار ایران و جهان: