نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:13

راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد بود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فردا بناست امام زمان لشکر خود را بیاورد حالا می‌بینیم باطل السحر چه ها می‌کند، حماسه‌ای بزرگ‌تر از ۹دی سال ۸۸ انشاءالله فردا خلق خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ فردا است، اظهار کرد: بوی نسل شقایق پیچید و بوی عطر شهیدان آمد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری باز هم آغوش پدرانه خود را گشود، افزود: عفو بخشی از محرمان و محکومان جایگاه پدری خود را نشان داد، درواقع عفوی پدرانه و مقتدرانه که ما بر این حس ولایت مقام معظم رهبری خدا را شاکریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: امیدواریم کسانی که مشمول عفو قرار گرفتند نسبت به این موهبت مقام معظم رهبری شکرگزار باشند و شکرش هم این است نه تنها گذشته خود را ادامه ندهند جبران هم کنند؛ چون توبه باید همراه جبران باشد.

محمدی لائینی با اعلام اینکه ایران اسلامی ما از هر جهت قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، تصریح کرد: حتی اگر رژیم منحوس پهلوی سرکار هم بود یک دهم خدمات را انجام نمی‌داد؛ چون اختیاری از خود نداشت اسیر و نوکر بود و باید منافع ایران را به ظالمان می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای رشد کرده است، اظهار کرد: از لحاظ سواد، علمی، دینی مردم ما باسوادتر، علمی‌تر و متدین‌تر شدند باوجود اینکه دشمنان می‌خواهند القا کنند که مردم ما از دین فاصله گرفتند ولی ایران ما به مراتب از آن روزها دینی‌تر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ایران اسلامی از لحاظ توسعه و رشد به مراتب آبادتر است و از لحاظ مردم‌سالاری مورد توجه و عزت بین‌المللی عزیزتر، ازنظر جهادی، جهادی‌تر و ازنظر خیررسانی به مراتب خیرتر از آن روزها هستند که نمونه بارز آن روزهای کرونایی و کمک‌های میلیاردی خیران بوده است.

محمدی لائینی ادامه داد: از نظر قوی بودن، ایران امروز ایران قوی، مقتدر و به مراتب قوی‌تر از آن روز است و ازنظر انسانیت، انسانی‌تر و ازنظر حماسه و ایثار هم در اوج قرار دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها دیده شده و رشد پیدا کرده که به برکت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: البته به سادگی به این اهداف نرسیده زحمت و رنج کشیده، تهدید شنیده تحریم‌ها و تمام این مصیبت‌ها را تحمل کرده است و به برکت این همه صبر و شکیبایی به این جایگاه دست یافتیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فردا بزرگ‌ترین وظیفه و فریضه ما حضور در خیابان‌ها و راهپیمایی است، یادآور شد: همچنین فردا ۲۲ بهمن سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب ازسوی مقام معظم رهبری است انشالله که بتوانیم چهل سال دوم هم را به ۴۰۰ سال برسانیم و خیلی زودتر از اینها به دوران طلایی انقلاب حضرت مهدی (عج) برسانیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی فردا فریضه الهی سیاسی است، افزود: طی سه یا ۴ ماه اخیر شیطان لشکر خود را به خیابان‌ها آورد، البته بسیاری از لشکر شیطان در زندان‌ها توبه کرده و پشیمان شدند و حقیقت را فهمیدند و جهاد تبیین نسبت به آنان انجام گرفته و آنان لشکر امام زمان است، به‌طوری‌که به آمریکا اعلام می‌کنیم با همین کسانی که شما امروز فریب دادید یک روزی به جنگ شما می‌آییم.

وی یادآور شد: فردا بناست امام زمان لشکر خود را بیاورد حالا می‌بینیم باطل السحر چه ها می‌کند، حماسه‌ای بزرگ‌تر از ۹دی سال ۸۸ انشاءالله فردا خلق خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت تقوا، گفت: تقوا آنقدر مهم است که امان زمان (عج) با تقوایش مورد تمجید قرار می‌گیرد و باید این ویژگی را از امام زمان یاد بگیریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031585

مهمترین اخبار ایران و جهان: