نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:32

تداوم اقتدار ملی در گرو حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد: اگر به دنبال تداوم اقتدار ملی هستیم، این اقتدار در گرو حضور در صحنه‌های حساسی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه‌هایی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار کشور را تداوم بخشیده‌اند، اظهار کرد: بدون شک در این برهه حساس، حضور آحاد جامعه به عنوان مخاطبان رهبر فرزانه انقلاب برای تداوم این اقتدار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور در چنین صحنه‌هایی باید توأم با آگاهی و بصیرت باشد تا ایران اسلامی در راهی که مقام معظم رهبری آن را تبیین کرده‌اند، ادامه مسیر دهد، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب حاکی از آن است که مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال باید پرشورتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد؛ چرا که دشمن تلاش می‌کند تا با تقشه‌های حساب شده فتنه‌های خود را عملی کند.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، دشمن در فتنه‌انگیزی‌های خود به صورت مهندسی شده عمل کرده است، ادامه داد: بدون شک، بدخواهان نظام به هر میزان که در این راه مهندسی شده عمل کنند، باز هم به واسطه حضور مردم در صحنه‌های حساس نظام و نیز عنایت ویژه پروردگار، نقشه‌های‌شان نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق اهدافی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمات‌رسانی به آحاد جامعه تعریف شده، داشتن همت و کار جهاری و هدفمند است، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی‌توان وضعیت مردم را در شرایط فعلی با شرایطی که قبل از انقلاب وجود داشت، مقایسه کرد؛ چرا که امروز مسئولان در بین مردم حضور دارند، حال آنکه قبل از انقلاب هیچ مسئولی از نظر مردم در دسترس نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید سعه‌صدر خود را در برابر خواسته‌های مردم بالا برده و همواره حق را به مردم بدهند، ابراز کرد: فردی که به دلیل مشکلات فریاد می‌زند، باید درک کرد، به همین خاطر انتظار می‌رود مسئولان از حرف‌های گزنده ناراحت نشده و انصاف را در برخورد با مردم رعایت کنند، در غیر این صورت باید از مسئولیتی که داریم، کناره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه کم‌کاری در قبال آنچه که امروز به عنوان وظیفه بر دوش‌مان گذاشته شده است، ظلم بزرگی بوده و باید پاسخ‌گو باشیم، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان به حیطه وظایف خود اشرافیت نداشته و شاهد وقوع اتفاقاتی هستیم که مسئولان امر نیز بعد از وقع آن حادثه از موضوع مطلع می‌شوند و این به هیچ وجه شایسته مسئولان نیست. گفتنی است، ۱۱۸ طرح عمران شهری روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه همزمان با ایام‌الله دهه فجر با ۴۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در سطح ۱۵ شهر استان افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031641

مهمترین اخبار ایران و جهان: