نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:38

دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای طرح‌های خودکفایی دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم پیگیر طرح‌ها و پروژهای است که کشور در مسیر خودکفایی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از کارخانه چوب و کاغذ مازندران، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش یکی از وزراء است که اقدامات مناسبی در این مجموعه در دستور کار خویش قرار داده است.

وی تصریح کرد: با استقرار دولت سیزدهم طرح خودکفائی کشور در بحث کاغذ به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و به سرانجام خوبی هم رسیده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود ۲۵ هزار نیروی بیکار جوان در ساری،گفت: این بیکاری با وجود زیرساخت‌های مناسبی که در این شهرستان وجود دارد قابل تامل است و نیاز به برنامه‌ریزی مناسب برای استقرار واحدهای بزرگ در استان هستیم.

بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح تنفس در جنگل، افزود: انتظار داریم این طرح با نگاه جدید و بدور از احساسات تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: در اجرای طرح تنفس جنگل بسیاری از اشتغال وابسته در جنگل در استان مازندران تعطیل شده است در صورتی که می‌شد این طرح را مناسب‌تر در استان مدیریت کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: با طرح تنفس همه طرح‌های جنگل‌داری و توسعه اشتغال‌سازی تعطیل شده است، یکی از مشکلات چوب و کاغذ در سال‌های اخیر تغییر مدیریتی بود.

وی اضافه کرد: نگاه حمایتی از کارخانه چوب و کاغذ باید در دستور کار قرار گیرد و این حمایت‌ها در مجلس هم در برنامه کاری نمایندگان قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030385

مهمترین اخبار ایران و جهان: