نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 20:02

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تولید برنامه های فرهنگی

ساری -مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تولید برنامه های فرهنگی و دینی جذاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان صدا و سیمای استان ضمن تقدیر از مجموعه پرسنل صدا و سیما در تولید برنامه‌های فرهنگی، هدف از این نشست را هم افزایی و هماهنگی در تولید برنامه‌های فرهنگی و قرآنی عنوان کرد و افزود: ماه رمضان فرصت هم افزایی و همکاری بیشتر در تولید برنامه‌های معنوی و قرآنی است.

وی با بیان این نکته که در عرصه فرهنگی، زمان آگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی دارای تنوع فعالیت است و در حوزه رسانه توجه و تمرکز بیشتر و بهتری نسبت به قبل ایجاد شد که می‌توان از ظرفیت‌های مردمی در تولید برنامه‌های جذاب فرهنگی و دینی بهره بیشتری برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به همکاری این دو نهاد در تولید برنامه‌های مختلف اشاره و بیان کرد : انعکاس فعالیت‌های مساجد، فعالان قرآنی، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرهای استان در سیمای استان نسبت به قبل بیشتر مورد توجه است و البته با همکاری و هم افزایی بیشتر می‌توان به بازنمایی این فعالیت‌ها ضریب بهتری داد.

حجت الاسلام شریف تبار به وجود بیش از چهار هزار هیئت در استان اشاره کرد و افزود: وجود بیش از جهار هزار و ۲۰۰ مداح که در سامانه سازمان تبلیغات شناسایی و ثبت شده است و همچنین بیش از ۹۰۰ مؤسسه و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و همچنین فعالان و کنش‌گران حوزه بانوان در این استان، ظرفیت‌های بزرگی برای ارائه الگوهای مناسب در جامعه و تبلیغ عرصه‌های جهاد تبیین فراهم کرده است.

وی با تقدیر از انعکاس فعالیت‌های، مساجد، هیئات مذهبی و فعالان قرآنی در صدا و سیمای مازندران ادامه داد: در بخش بانوان و دختران هم ظرفیت‌هایی دراستان با انجام فعالیت‌هایی از جمله رویدادمهرواره بانور، حرف آورد، صبورا و تشکیل گروه‌های دخترانه از جمله دختران حاج قاسم ایجاد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059541

مهمترین اخبار ایران و جهان: