نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 09:40

باید بتوانیم الگویی از زن سوم به بانوان ارائه دهیم

همدان- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: یکی از اهداف نهضت پیشرفت بانوان آن است که با الگوسازی الگوسازی، گفتمان سازی، جریان سازی و برنامه محوری بتوانیم الگویی از زن سوم ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جمشیدی شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان و جمعی از بانوان نخبه فرهنگی شهرستان بهار و ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار برگزار شد؛ با عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هدف نهضت پیشرفت بانوان رفع مشکلات در بخش زنان و مسئله محور بودن برنامه‌ها در شهرستان‌ها است تا با الگو سازی الگوسازی، گفتمان سازی، جریان سازی و برنامه محوری بتوانیم الگویی از زن سوم را در نظام جمهوری اسلامی که نه الگوی شرقی و نه الگوی غربی است ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی نگاه غرب گرا و شرق گرا به زن را نمی‌پذیرد، زن در نظام جمهوری اسلامی در جایگاهی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌فرمایند «زنان رهبران این نهضت هستند و اگر حضور زنان در صفوف انقلاب اسلامی نبود این انقلاب پیروز نمی‌شد».

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: محور اصلی همه خانواده‌ها مادر است و دید به زن باید، دید مادری باشد نه دید جنسیتی و کالا تا معنا پیدا کند، بدین ترتیب برنامه ستاد نهضت پیشرفت بانوان در راستای همین برنامه‌ها در راستای گفتمان سازی، برنامه ریزی و برنامه محوری است تا بتوانیم بحث جایگاه زن در نظام را در کشور و به کل جهان صادر کنیم.

در ادامه این نشست گزارش ستاد نهضت پیشرفت بانوان ارائه و بانوان فعال و نخبه فرهنگی حاضر در جلسه صحبت‌های خود را ارائه دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053685

مهمترین اخبار ایران و جهان: