نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:09

تبدیل بام و صفی آباد به شهرستان باعث تسریع آبادانی منطقه می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی تبدیل بام و صفی آباد به شهرستان را هدیه دولت به مردم منطقه توصیف کرد و گفت: با این تصمیم شاهد آبادانی سریع‌تر منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بام وصفی آباد اظهار کرد: شهرستان شدن بام و صفی آباد بهترین هدیه دولت بود که امیدواریم با این تصمیم شاهد تسریع در عمران و آبادانی این شهرستان را شاهد باشیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای احیای ارزش‌های دینی پشت سر امام راحل ایستادند تا انقلاب به پیروزی دست یابد و پس از آن درگیر جنگ نابرابر شد اما بازهم ایستادگی کرد هم‌اکنون اقتدار ایران به نقطه‌ای رسیده که به قطب قدرتمند منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پایمردی و ایستادگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف زبانزد کشورهای مختلف به ویژه دشمنان است، گفت: دشمنان به جهت همین موضوع درصدد آسیب رساندن به اشکال مختلف به کشور ما هستند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان با مطرح کردن موضوعات فمینیستی درصدد براندازی نظام بودند در حالیکه نقطه قوت ما وجود و حضور مردم، دین اسلام و رهبری مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نهال انقلاب ۵۷ در حال حاضر درخت تنومندی شده که سایه آن بر تمام مردم مظلوم جهان گسترانیده شده است.

گفتنی است امروز با حضور استاندار خراسان شمالی جشن تبدیل بام و صفی آباد به شهرستان برگزار شد و در این راستا چند طرح کلنگ زنی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054285

مهمترین اخبار ایران و جهان: