نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 10:40

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- یادواره شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب در استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آب‌پخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب در استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان هر سال پایانی را برای نظام جمهوری اسلامی در ذهن خود ترسیم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در دین و مکتب اهل بیت دارد اضافه کرد: شاخ و برگ انقلاب اسلامی مدام در حال رشد است و شاهد رویش‌های بزرگی هستیم که محصول این انقلاب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جوانان ما اعتکاف و مسجد و برنامه‌های دینی و اسلامی و مسائل ملی را رها نمی‌کنند افزود: جمعیت انقلابی ما روز به روز در حال افزایش است.

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب با چپاول دیگر کشورها می‌توانند زندگی کنند خاطرنشان کرد: به همین دلیل به دنبال سلطه و سپس غارت و چپاول ثروت دیگر کشورها هستند تا به قدرت مالی برسند. حیات این کشورها به استعمارگری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها چهار بار به بوشهر حمله کرده‌اند و هر چهار بار شکست خورده‌اند تصریح کرد: تلاش آنها این بوده که بتوانند چپاول کنند و در کشور ما هم دنبال این مهم بوده‌اند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین بیان کرد: انگلیس و آمریکا دلسوز ما نیستند بلکه دنبال سلطه و چپاول هستند و در این زمینه خدعه می‌کنند و با تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دنبال رسیدن به اهدافشان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه آیت‌الله مهدوی از بزرگان دینی استان بوشهر است افزود: مردم آب‌پخش در طول تاریخ استان بوشهر دارای یک پیشینه بسیار ارزشمندی هستند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند.

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند اقتصاد کشور ما را دچار چالش کنند تصریح کرد: مردم در مقابل تهاجم همه جانبه به کشور مقاومت می‌کنند و در این راه خون داده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه موضوع رفع مشکل اسناد زمین‌های مردم آب‌پخش در دست پیگیری است تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری مناسب شاهد رفع مشکل باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027041

مهمترین اخبار ایران و جهان: