نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 08:54

اعزام ۷۵ کاروان راهیان نور از ماهشهر به مناطق عملیاتی

ماهشهر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر از اعزام ۷۵ کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خیران پور دوشنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اعزام ۷۵ کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و بیان کرد: در این اردوها کاروان‌های دانشجویی در همه واحدهای دانشگاهی شهرستان ماهشهر، بسیج دانش آموزی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج فرهنگیان، بسیجیان مساجد و محلات و طلاب حوزه‌های علمیه حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر اضافه کرد: این اردوها با همکاری و مساعدت فرمانداری شهرستان در بازه زمانی پنجم تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: ما در ناحیه مقاومت مطابق با وظایف ذاتی خود، فعالیت‌هایمان را از دی ماه سال جاری برای تسهیلگری و ارتقای محتوایی فعالیت‌های حوزه‌های بسیج، کانون‌ها و اقشار در حیطه‌های پشتیبانی و اجرایی و دوره‌ها و جلسات محتوایی به صورت رسمی آغاز کرده‌ایم. همچنین در راستای این فعالیت‌ها ستاد مدیریت و پایش اردوهای راهیان نور در یادمان نهر خین برپا کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر تصریح کرد: فعالیت‌های این ستاد شامل پایش کاروان‌های اعزامی، تسهیلگری و رفع مشکلات کاروان‌ها به صورت میدانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091685

مهمترین اخبار ایران و جهان: