نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 23:06

افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی در روستاهای کلاله

فرماندار شهرستان کلاله گفت: اعتبارات عمرانی روستاهای کلاله با دو برابر افزایش از ۱۱ میلیارد تومان به ۲۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاله فرهاد شیبک در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان کلاله اظهار کرد: دهیاران طلایه داران پیشرفت و آبادانی روستاها بوده و برای تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه مدون داشته باشند.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات عمرانی روستاهای شهرستان کلاله با دو برابر افزایش در سال جاری از ۱۱ میلیارد تومان به ۲۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

فرماندار شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: طرح یاریگران زندگی در ۲۸ روستای کلاله اجرا می شود. پیشگیری، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و مشارکت همه اقشار تاثیرگذار جامعه و حرکت به سمت مردمی کردن فعالیت های اجتماعی، بهترین و سریعترین راه برای کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی ناشی از آن است.

وی ادامه داد: تمامی بهبودیافتگان مراکز درمانی می توانند با ارائه مدارک موردنیاز به بهزیستی شهرستان از تسهیلات اشتغال با کارمزد پایین بهره مند شوند.

شیبک با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با حضور تیم های مختلف در قالب ۲۵ نفر ادامه خواهد داشت. در این طرح، بازرسی و نطارت بر ۹۱ قلم کالاهای مصرفی مردم مانند مرغ، گوشت، روغن، آرد و نان تشدید شده و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و غیره مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا تلفن ۴۲۹۳۰ اطلاع دهند.

فرماندار شهرستان کلاله ابراز کرد: در هفته درختکاری و با مشارکت جمعیت هلال احمر، عرصه دو هکتاری منابع ملی در مسیر جاده گردشگری خالد نبی و ۴۰ هکتار از مناطق جنگلی شهرستان با گونه های مختلف و سازگار منطقه نهال کاری شد.

وی یادآور شد: امسال در شهرستان کلاله تعداد ۱۷ پروژه آبخیزداری با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه آبخیزداری کلاله با هدف تثبیت پل و کنترل سیلاب با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091441

مهمترین اخبار ایران و جهان: