نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 11:36

امدادرسانی به ۱۲ خودرو در استان سمنان/ سرنشین کوئیک جان باخت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به ۱۲ خودرو در گرمسار و شهمیرزاد امداد رسانی کردند، گفت: در یک حادثه رانندگی محور شاهرود_دامغان یک نفر جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار، ضمن بیان اینکه روز گذشته یک مورد حادثه برخورد با تپه کوئیک کیلومتر ۶۰ محور شاهرود_دامغان به پایگاه هلال احمر نعیم آباد گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشته است.

وی ضمن بیان اینکه شب گذشته دو خودرو منطقه قصر بهرام پارک ملی کویر گرمسار گرفتار گل و لای شدند، افزود: به این شش نفر سرنشین خودروها امدادرسانی لازم صورت گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه نیمه شب گذشته نیز در محور شهمیرزاد به چاشم گردنه بشم به خودروهای گیر افتاده برف و یخ امداد رسانی شد، ابراز داشت: طی این حادثه ۱۰ خودرو شامل ۳۸ نفر توسط جمعیت هلال احمر پایگاه کوهستان شهمیرزاد امداد رسانی شدند.

محمدخانی اضافه کرد: از مسافران و هموطنان درخواست می‌شود در شرایط نامساعد جوی از حضور در جاده‌ها به طور جد پرهیز و سفر خود را با زمان دیگری موکول کنند و حتماً تجهیزات زمستانه را با خود به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041541

مهمترین اخبار ایران و جهان: