نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 23:32

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۶۴ فقره انواع سرقت در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای ضربتی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان به سرقت و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

علیرضا حسینعلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: این طرح به‌صورت هم‌زمان و پس از برآوردهای اطلاعاتی و انجام هماهنگی‌های قانونی و قضایی با بسیج کلیه نیروها و امکانات و مشارکت ۳۷ تیم عملیاتی متشکل از پلیس‌های پیشگیری، امنیت عمومی یگان امداد، مبارزه با مواد مخدر با محوریت پلیس آگاهی در نیشابور به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ضربتی تعداد ۱۴ نفر متهم دستگیر که در مواجه با ادله و مستندات پلیس به ۶۴ فقره سرقت انواع سرقت‌ها شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت، وسایل و لوازم و قطعات داخل خودرو، سیم و کابل برق و مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: همچنین در این طرح تعداد زیادی وسایل و لوازم سرقتی مربوط به قطعات داخل خودرو به همراه پژو ۴۰۵، موتورسیکلت، سیم و کابل برق و مخابرات و.. کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان دایره جنایی و با انجام رد زنی‌های فنی و پلیسی دو خانم شیاد که با نوشیدنی مرتکب سرقت‌های به عنف شده بودند نیز  شناسایی و دستگیر شدند که تحقیقات تخصصی با دستور مقام قضایی ادامه دارد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039641

مهمترین اخبار ایران و جهان: