نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 21:11

خبری مهم درباره کارشناسی ارشد بدون آزمون در قشم و کیش

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون و در دهها کد رشته در دانشگاه پیام نور قشم و کیش خبر داد.

منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: پس از 5 ماه پیگیری، وزارت علوم مجوز جذب دانشجوی کارشناسی ارشد برای دهها رشته متنوع و مختلف را در دانشگاه پیام نور جزایر قشم و کیش صادر کرد.

به گفته وی، پذیرش در این رشته های متنوع و پرشمار کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور در قشم و کیش از 14 اسفند و با مراجعه داوطلبان به سایت پیام نور از طریق سامانه گلستان امکان پذیر است.

فرهادی خاطرنشان کرد: پذیرش در رشته های کارشناسی ارشد در قشم و کیش بدون آزمون بوده و وزارت علوم این اجازه را به دانشگاه پیام نور داده که در تمامی کد رشته های مصوب خود در سراسر کشور در جزایر قشم و کیش دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش کند که اتفاق بزرگی برای جذب دانشجو در این مقطع بشمار می رود.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان همچنین عنوان کرد: این اقدام یک ظرفیت بسیار خوبی برای تحصیل اهالی قشم و کیش نیز بشمار می رود که بتوانند با هزینه مناسبی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1064741

مهمترین اخبار ایران و جهان: