نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 10:31

ستار هدایتخواه سخنران 9 دی شهرستان باشت

دبیر جبهه فرهنگی اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نماینده 2 دوره مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم 9 دی شهرستان باشت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام امید گنجه ای در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی شهرستان باشت اظهار کرد: ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است و به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تقویم رسمی نظام اسلامی ثبت شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان باشت افزود: حماسه ماندگار ۹ دی رویدادی مهم و بزرگ است که با حضور عاشورایی و انقلابی امت حماسه ساز ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و به عنوان یوم الله ثبت و ماندگار شد و تمام دشمنان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس کرد.

وی با اشاره به بخش‌هایی از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون حماسه ۹ دی گفت: مراسم بزرگداشت این حماسه بزرگ از سال ۸۸ تا کنون با برنامه‌ها و مراسم ویژه همزمان با سراسر کشور در شهرستان باشت نیز برگزار می‌شود و مردم این شهرستان هر سال در این برنامه‌ها حضور پرشور داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان باشت گفت: مراسم امسال بزرگداشت ۹ دی همزمان با سراسر کشور در شهرستان باشت با مدیریت فرماندار و همراهی همیشگی مردم و ادارات با شکوه و پرشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار مردم کرمان و خوزستان گفت: در فرمایشات رهبری به ۲ مسئله انتخابات و مسئله فلسطین و غزه تاکید ویژه شد که ما هم در برنامه‌ها باید به این ۲ مسئله نگاه ویژه داشته باشیم.

وی گفت: برنامه محوری بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی در روز شنبه ۹ دی ماه  همزمان با سراسر کشور در حسینیه مرحوم کرمی برگزار خواهد شد و سخنران برنامه نیز دکتر ستار هدایت خواه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۹ دی تنها متعلق به شورای هماهنگی نیست و همه دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها هماهنگی و همکاری لازم را همچون همیشه داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر برنامه محوری بزرگداشت حماسه ۹ دی، برنامه‌های دهه بصیرت در تمام طول این دهه در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618641

مهمترین اخبار ایران و جهان: