نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 22:51

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: فردا شنبه 9 دی ماه محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهریار بابایی از ساعت 8 صبح در سه‌راه سبزه‌میدان تا میدان آزادی برقرار می‌باشد.

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه در خصوص محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید بابایی اظهار کرد: به مناسبت تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ شهریار بابایی و به‌منظور حفظ ایمنی تردد شرکت‌کنندگان در مراسم، طرح محدودیت ترافیکی در خیابان مدرس در روز شنبه مورخ ۹ دی‌ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح در خیابان شهید مدرس حدفاصل سه‌راه سبزه‌میدان تا میدان آزادی اجرا و از توقف و تردد وسایل نقلیه تا پایان مراسم جلوگیری می‌گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: همشهریان گرامی با آگاهی از این محدودیت، سفرهای درون‌شهری خود را مدیریت و از مسیرهای جایگزین در بلوار کوهساری و خیابان جلیلی برای عبور و مرور استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهید شهریار بابایی در سانحه رانندگی ناشی از تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر روز پنج‌شنبه 7 دی‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620041

مهمترین اخبار ایران و جهان: