نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 23:26

22 بهمن، روز نمایش افتخارمان به کشور است

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب عصر امروز جمعه 20 بهمن‌ماه در جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: 22 بهمن روز نمایش اقتدار و افتخار مردم به کشور و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب عصر امروز جمعه 20 بهمن‌ماه در جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی جمهوری انقلاب اسلامی اظهار کرد: ثمره تفکر امام راحل(ره) و خون‌های جوانان این مرزوبوم با انقلاب اسلامی به بار نشست و باعث ایجاد تحول عظیم در ملت ایران شد.

وی انقلاب‌ اسلامی را خطر جدی برای مستکبرین در جهان دانست و افزود: استکبار که نمی‌توانست باوجود انقلاب اسلامی ایران کنار بیاید جنگ را به ما تحمیل کرد و همین جوانان ما بودند که در جبهه و جنگ واقعاً خالصاً و مخلصاً جان خود را فدای میهن و نظام اسلامی‌مان کردند.

*جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب 


فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن اشاره به متأثر بودن این شهرستان از زمان دفاع مقدس، تصریح کرد: شهر شهدای مرصاد ۱۲۸۳ شهید تقدیم نظام کرد.

وی با اشاره به این‌که ما باید پاسدار این‌همه‌ی خون‌هایی که درراه اسلام و میهمانمان فدا شده باشیم، ادامه داد: وقتی به وصیت شهدا می‌نگریم وجه مشترک وصیت آن‌ها همین بود که ما پشتیبان ولایت‌فقیه و در کنار ولی‌فقیه باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و‌ مسئولیت سنگینی را به دوش همه ما گذاشتند و ما الآن در حال حاضر می‌بینیم این روزها ازخدابی‌خبران و کسانی که دشمن مردم ایران هستند  که با تحریم‌های خودشان و هم با ترور شخصیت‌های نظام می‌خواهند این نظام را تضعیف کنند درصورتی‌که ما پای انقلاب هستیم در مناسبت‌های مختلف پای نظام و انقلاب بودیم و هستیم و این قبیل کارهای دشمن بی‌فایده است.

*جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب


وی اشاره‌ای به‌روز 22 بهمن و حماسه‌آفرینی مردم در این راهپیمایی این روز کرد و گفت: در ۲۲ بهمن‌ماه حتماً حضور پرشور شما عزیزان مشت محکمی است بر دهان یاوه‌گویانی که قصد دیدن و چشم دیدن این نظام و انقلاب را ندارند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان کرد: ما مردم انقلابی و فهمیم شهر شهدای مرصاد جشن انقلاب را می‌گیریم و از این پیروزی و از این استقلال مردم ایران لذت می‌بریم و به خود می‌بالیم که یک ایرانی هستیم.

*جشن انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب


پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666441

مهمترین اخبار ایران و جهان: