نیوز سیتی!
07 فروردین 1403 - 14:42

پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا میرزایی امروز در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه‌های حوزه کشاورزی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام بخش کشاورزی استان در دستور کار است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد و شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی استان استفاده خواهم کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه اصل رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم در طرح‌های بخش کشاورزی معلوم و پیداست، مطرح کرد: لازم است توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان بروجن از اولویت‌های کاری بخش کشاورزی استان باشد.

وی با اشاره به طرح پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن، بیان کرد:  طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری است طرح احداث شهرک دانش بنیان کشاورزی در شهرستان بروجن با جدیت تمام پیگیری شود تا منشأ اثر در بخش کشاورزی شهرستان باشد.

حسین برزگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی استان و شهرستان بروجن ارائه کرد و خواستار حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بخش کشاورزی استان شد.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691241

مهمترین اخبار ایران و جهان: