نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 20:51

کشف کالای قاچاق 25 میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 25 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک انبار و توقیف 6 دستگاه خودرو شوتی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در  پی کسب خبری مبنی بر تردد خودروهای حامل قاچاق کالا در محور های مواصلاتی و همچنین دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در یک انباری در تبریز، شناسایی و توقیف این خودروها و محل دپوی کالای قاچاق در دستور کار عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری ماموران انبار دپوی کالا شناسایی ودر بازرسی از آن مقدار ۳ هزار و ۷۴۴ عدد لوازم آرایشی بهداشتی،۵ هزار و ۹۶۸ عدد مواد خوراکی، ۸۳۶ لوازم خانگی و شیشه آلات، ۲تن آرد و ۲تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق جمعا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف و در این راستا ۶ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و همچنین ۶ دستگاه خودرو شوتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: همکاری و تعامل خوب مردم و پلیس باعث ریشه کنی قاچاق در سطح جامعه خواهد شد و از مردم شریف استان استدعا دارم در صورت اطلاع از دپو یا جابه جایی کالای قاچاق در انبار هایی در سطح شهر مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس یا سامانه ۱۹۷ به پلیس گزارش تا همکاران بنده در اسرع وقت نسبت به جمع آوری کالای قاچاق در سطح شهر اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622341

مهمترین اخبار ایران و جهان: