نیوز سیتی!
18 اسفند 1402 - 20:48

قضاوت پُراشتباه داور دیدار پرسپولیس - فولاد از نگاه کارشناس داوری + فیلم

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به سه تصمیم اشتباه داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد.

حسین عسگری درباره تصمیمات سید رضا مهدوی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که به برتری 4 بر 2 سرخپوشان انجامید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تصمیمات داور، برنده و بازنده را تغییر نداد و می‌توان گفت مهدوی خوش‌شانس بود که پرسپولیس به برتری نرسید. توپ در دقیقه 30 و در محوطه جریمه پرسپولیس، به دست مدافع فولاد برخورد کرد که این دست در حالت طبیعی بود و پنالتی رخ نداد.

.

 

وی در مورد اخطاری که به محمد حسین کنعانی‌زادگان داده شد و مدافع پرسپولیس را از دیدار با استقلال محروم کرد، اظهار داشت: متوجه نشدم داور چرا به کنعانی‌زادگان اخطار داد. این خطا، جلوگیری از حمله موثر حریف یا بی‌احتیاطی نبود که شایسته اخطار باشد.

 

.

عسگری یادآور شد: در صحنه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس، کمک داور به کمکِ داور آمد و پنالتی و اخراج بازیکن فولاد درست بود. خطایی نبود که داور نتوانست صحنه را ببیند.

.

 

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره گل مردود پرسپولیس تصریح کرد: کمک داوری که در صحنه پنالتی به داور کمک کرد، گل سالم پرسپولیس را در دقیقه 49 مردود اعلام کرد. عبدالکریم حسن در موقعیت آفساید قرار نداشت و یک مدافع فولاد، آفساید را پُر کرده بود. همچنین مهدی ترابی در اواخر نیمه اول روی زمین افتاد که هیچ خطایی روی او رخ نداد و داور حتماً باید به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد. نمی‌دانم داور از چه چیزی ترسید که اخطار نداد.

.

 

.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683885

مهمترین اخبار ایران و جهان: