نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 22:51

دوئل سرمربیان اسپانیایی نساجی و فولاد در خوزستان

سرمربیان اسپانیایی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی مازندران پیش از دیدار دو تیم امروز در نشست خبری خوش و بش گرمی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ایگناسیو مارتینس سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، اظهار کرد: لحظه خیلی مهمی از نیم فصل است و تعطیلاتی را در پیش داریم، لحظه‌ای که به فولاد آمدیم با صفر امتیار شروع کردیم و فردا می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم و نیم فصل را با امتیازات بهتری به پایان برسانیم. شاید بهتر از آنچه دیگران فکر می‌کردند رقم بخورد. 

وی ادامه داد: نساجی تیم خوبی است و اگر چه رتبه خوبی ندارد اما در آسیا حضور داشته و فردا برای امتیاز بازی می‌کند. حریف با آلکاراس سرمربی جدید کار می‌کند و از نظر رزومه و شخصیت می‌تواند سطح این تیم را بالا ببرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در لالیگا به عنوان سرمربی با آلکاراس روبرو شده بودم ولی مسئله مهم در بازی این است که بازیکنان روبروی هم بازی می‌کنند. به او برای حضور در اهواز خوشامد می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم. 

مارتینس درباره تقویت تیم در نیم فصل دوم، گفت: فعلاً تمام تمرکز من روی بازی فردا است و نباید ذهنمان را درگیر مسئله دیگری کنیم. مطمئناً بعد از بازی باشگاه در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد. 

*

لوکاس آلکاراس سرمربی نساجی نیز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، اظهار کرد: فردا یک بازی خارج از خانه دشوار با یک تیم خوب داریم. تلاش می‌کنیم با هر جلسه تمرینی شرایط‌مان بهتر شود. فکر می‌کنم در بازی فردا شرایط ما نسبت به بازی قبل بهتر خواهد بود.

وی افزود: ۶ بازیکن مصدوم داریم و احتمالا یک مصدوم دیگر هم خواهیم داشت. ۶ جلسه تمرینی با تیم کار کردم. مصدوم‌های زیادی داریم اما چاره‌ای نداریم و بازیکنان را باید به آمادگی لازم برسانیم؛ کارمان در مجموع دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: تمرکز من فعلا روی بازی فولاد است و سعی می‌کنیم باتوجه به مصدوم‌هایی که داریم در بازی فردا بهترین شرایط را رقم بزنیم. به هر حال سعی می‌کنیم یک بازی قابل قبول به نمایش بگذاریم و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

آلکاراس عنوان کرد: اطلاعاتی از نساجی داشتم و می‌خواهم با سخت کوشی و تمام توانم به این تیم کمک کنم. تلاش ما این است که مصدوم‌ها را به آمادگی لازم برسانیم اما از طرفی از مصدوم‌ها می‌توانیم بهره ببریم و از جوان‌ها هم استفاده کنیم. برای نیم فصل دوم هم زمان نقل و انتقالات می‌رسد و با بررسی دقیق اگر لازم باشد بازیکن جذب خواهیم کرد. 

آلکاراس گفت: از این که هواداران از من انتظار دارند خیلی خوشحالم. با تمام وجود سعی خواهم کرد تا حدی انتظار آنها را برآورده کنم. سعی می‌کنم اولین برد در زمان من را فردا بدست آوریم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم و این برد را به آنها تقدیم کنیم تا شروعی برای تغییر شرایط این تیم شود. 

وی بیان کرد: بر این باورم که هواداران ما باور دارند که به زودی از پس مشکلات بر می‌آییم و تیم به جدول بر می‌گردد و با تغییر شرایط، فوتبال خوبی به آنها هدیه خواهیم داد. پروسه زمان بر است و تلاش می‌کنیم شرایط را با هم یعنی با کمک هواداران تغییر دهیم. هواداران ما می‌دانند تلاش ما تغییر شرایط و بهبود وضعیت است.

خوش‌وبش «لوکاس آلکاراز» و «ایگناسیو مارتینز» سرمربیان اسپانیایی نساجی مازندران و فولاد خوزستان در حاشیه نشست خبری پیش از بازی این دیدار از نکات جالب توجه نشست خبری امروز بود.

به گزارش فارس، هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۴۵ برگزار خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624785

مهمترین اخبار ایران و جهان: