نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 17:54

درخواست 276 نفر مردم قشم با حضور استاندار هرمزگان بررسی شد

درخواست 276 نفر از مردم شهرستان قشم با حضور استاندار هرمزگان در میز خدمت دولت مردمی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میز خدمت دولت مردمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم، فرماندار شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مصلی امام علی علیه السلام دایر شد.

 این میز خدمت در راستای سلسله میزهای خدمت استاندار هرمزگان در شهرستان‌های این استان با شعار «بی واسطه با مردم» در شهرستان قشم دایر شد و معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه استاندار، امور اقتصادی و حراست استانداری، بنادر و دریانوردی، گمرک، دامپزشکی، ثبت اسناد و املاک، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سرپرست مخابرات این استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند.  

مدیران کل جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، کمیته امداد، ورزش و جوانان، بهزیستی، شیلات و محیط زیست استان هرمزگان از جمله مدیرانی بودند که در این میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم قشم شدند.

  طی این برنامه 276 نفر از مردم قشم با مراجعه به استاندار هرمزگان درخواست‌های خود را مطرح کردند که بررسی و دستورات لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر شد.  

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در خاتمه میز خدمت اظهار داشت: هدف از برگزاری این دیدارها در راستای سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، تسهیل دسترسی مردم به مسئولان است.

وی افزود: بعضا علی رغم همه تلاش‌هایی که می‌شود برای برخی از مردم دسترسی به مدیران سخت است و بر همین اساس بنا شده روزهای پنجشنبه را با همراهی معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت مردم شهرستان‌ها باشیم.

 استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: متوسط مراجعات در هر شهرستان‌ بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است که تلاش می‌شود از ظرفیت‌های قانونی برای حل این مسائل و درخواست‌ها استفاده شود. 

دیدار بی‌واسطه با مردم و حضور مدیران و مسئولان در جمع مردم جزو سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ توسط ریاست جمهور نیز به صورت مکرر تاکید شده است.

در استان هرمزگان به صورت هفتگی میز خدمت مسئولان، مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر 2 هفته یکبار نیز مهدی دوستی استاندار هرمزگان کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امورات مردم راهی شهرستان‌های مختلف می‌کند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626841

مهمترین اخبار ایران و جهان: