نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 12:59

اختصاص فضایی برای اسکان موقت ترنس‌ها

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برای پذیرش افراد بی‌خانمان هیچ مشکلی از نظر ظرفیت نداریم، گفت: حتی برای ترنس‌ها هم فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است‌.

به گزارش فارس، احمد احمدی صدر در مورد پذیرش افراد بی‌سرپناه اظهار کرد: هیچ مشکلی از نظر ظرفیت و اسکان موقت و سرپناه برای بی خانمان های  کلانشهر تهران وجود ندارد و تمام ظرفیت ها آماده است. خصوصا در این ایام که شاهد برودت هوا هستیم آمادگی کامل برای پذیرش وجود دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با این افراد ضمن تماس با ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده تا از سرما در امان باشند.

وی تاکید کرد: پذیرای هرکسی که به نوعی بی‌خانمان باشد و سرپناه نداشته باشد، هستیم‌ و هیچ گونه مشکلی در ظرفیت‌ها وجود ندارد.

احمدی صدر درباره پذیرش ترنس ها هم گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. به طوری که وزارت بهداشت همکاری کرده و ما هم زیرساخت و فضایی را آماده کرده‌ایم تا آنها هم سرپناهی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد افراد بی سرپناه و ... به شماره تلفن ۱۳۷، گشت‌های فوریت خدمات اجتماعی نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر شهر مشغول خدمت رسانی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661385

مهمترین اخبار ایران و جهان: