نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 17:15

احداث ۹۴ واحد مسکن در رزن با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان همدان با بیان اینکه ۹۴ واحد با پیشرفت ۵۵ درصد در رزن در دست ساخت داریم گفت: ۹۲ قطعه زمین برای ساخت ۳۳۶ واحد به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، مسعود رضایی بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های رزن در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ‌زنی واگذاری ۹۲ قطعه زمین برای ساخت ۳۳۶ واحد در طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: رزن اولین شهرستان استان است که در طرح نهضت ملی پیشقدم شده است.

وی با بیان اینکه ۹۴ واحد با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در دست ساخت داریم افزود: در حال حاضر ۹۲ قطعه زمین برای ساخت ۳۳۶ واحد به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط فراهم شود که متقاضیان به صورت مناسب آورده خود را واریز کنند این آمادگی وجود دارد که این  واحدها توسط بنیاد مسکن ساخته شود.

استاندار همدان هم گفت: در استان همدان در ایام‌الله دهه فجر یک‌هزار و ۴۳۳ طرح افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۸۳ فقره کلنگ‌زنی است

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها بیش از ۱۳ هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روستاها هم در ایام‌الله دهه فجر ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مقاوم‌سازی شده با تسهیلات مسکن تحویل روستاییان شد‌.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667341

مهمترین اخبار ایران و جهان: