نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 15:43

بیداری مردم در سراسر دنیا آغاز شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز روزی است که بیداری مردم در سراسر جهان آغاز شده و هر روز علیه حکومت‌های فاسد شعار می‌دهند و این سرآغازی است که گذر زمان به نفع اسلام و مسلمین را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از سربازان گردان حضرت علی اکبر(ع) تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) استان اظهارداشت: طرحی علیه اسلام و تشیع، یهودیان اجرا کردند که ۱۲ کارگروه داشت و تا هر کدام مستقلاً به صورت تخصصی در شناخت ائمه ۱۲ گانه کار کنند و اگر نقاط ضعفی وجود داشته باشد بر سر مسلمانان و شیعیان بکوبند.

وی تصریح کرد: سر گروهی که متصدی مطالعه در مورد امام باقر(ع)  است بعد از مدتها تحقیق و کاوش گفته بود ما که دشمن هستیم اما اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم شخصیتی همچون این امام از جهت فضائل یا نبوده و یا کم بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: چقدر باید این انوار مقدسه کامل باشند که حتی دشمنان را مجبور به اقرار در مورد فضائل ایشان سازد.

عبادی افزود: اینکه عمر انسان مفید و در راه کمال و خیر بگذرد توفیقی است که خداوند به جوانی و عمر انسان می دهد و این برکت شامل حال شما شده است.

وی با اشاره به ظلم هایی که امروز به مردم غزه در فلسطین می شود، گفت: امروز شما همچون دژهای محکمی هستید که از مردم دفاع می کنید وگرنه دشمن با کودکان شیرخوار و مادران و زنان کشورمان رحم نمی کرد و بلایی همچون کودکان فلسطینی بر سر کودکانمان می آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: تنها راهی که جامعه حفظ می شود این است که خودمان را قوی سازیم و این قوت شما بوده که دشمن جرأت پیش روی نمی‌کند.

عبادی با بیان اینکه اروپائیانی که از ۵۰۰ سال قبل سر بر آورده اند عرصه را بر زندگی دنیا تنگ کرده اند و از ۲۰۰ سال قبل که به کشورهای اسلامی قدم نحص خود را گذاشته اند برنامه آنها فساد، فحشا، اعتیاد به مواد مخدر، دزدی و ترور بوده است، بیان داشت: مراد از اروپائیان حکومت های استعمارگر از جهت فرهنگی، سیاسی و نظامی است که همواره مظلوم کش هستند.

وی ادامه داد: شناسنامه نگین آنها نشان می دهد به هر کشوری که پا گذاشته اند کشتار و ظلم را انجام داده اند و هر کجا انسان خوب، مدبر و  مدیری بوده را می کشند و افرادی همچون رضا خان تریاکی را به عنوان نوکران خود می پرورانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز روزی است که بیداری مردم در سراسر جهان آغاز شده و هر روز علیه حکومت های فاسد شعار می دهند و این سرآغازی بوده که گذر زمان به نفع اسلام و مسلمین را نشان می دهد و  امیداست سرآغاز تمدنی باشد که منجر به نجات بشر شود.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636241

مهمترین اخبار ایران و جهان: