نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 11:28

وزیر کشور: اعتقاد به مشارکت مردم در همه امور آموزه قطعی نظام و انقلاب است

وزیر کشور در همایش منتخبین تشکل‌های مردم نهاد با بیان اینکه امروزه در حوزه‌های علم و دانش پیشرفت خوبی داشته‌ایم، اظهار کرد: اصل اعتقاد به مردم و مشارکت مردم در همه امور یک آموزه قطعی و جدی انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (یکشنبه 15 بهمن ماه) در همایش منتخبین تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت سراسر کشور، گفت: باید اعتراف کنیم به دلیل اینکه اقتصاد ما به موقع مردمی نشد،اقتصادمان به آن مقداری که مایل بودیم پیشرفت نکرد و این به دلیل آن بود که نقش مردم یک مقداری کمرنگ شد و لذا بعضی از تفکرات دولتی سازی سبب شدکه ان حضور همه جانبه پیدا نشود. 

وی افزود: در علم و فناوری هم اگر مردم، دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان در میدان نبودند علم و فناوری به این میزان رشد نمی‌کرد. اگر بنا بود دستگاه‌های دولتی و رسمی متکفل امر پیشرفت دانش باشند به تنهایی نمیتوانست به سرانجام برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروزه در حوزه‌های علم و دانش پیشرفت خوبی داشته‌ایم، اظهار کرد: در صنعت دفاعی که یکی از حساس ترین صنایع ما است هم با کمک شرکت هایی که همکاری میکنند در بخش دفاع که بسیار زیاد هستند باعث توسعه و پیشرفت در این حوزه شده است.  

وحیدی تأکید کرد: اصل اعتقاد به مردم و مشارکت مردم در همه امور یک آموزه قطعی و جدی انقلاب و نظام است.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659985

مهمترین اخبار ایران و جهان: