نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 01:21

انتخابات در ایران احیاکننده دموکراسی دینی است

فرماندار شهرستان هرسین در جلسه آموزشی- توجیهی نمایندگان فرماندارِ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از آمادگی فرمانداری برای برگزاری انتخابات اسفندماه گفت: 99 شعبه أخذ رأی در شهرستان هرسین با ۱۸۰۰ نفر به‌عنوان دست‌اندرکار در قالب ۳ هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی فرآیند انتخابات را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه آموزشی- توجیهی نمایندگان فرماندارِ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از آمادگی فرمانداری برای برگزاری انتخابات اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، نیازمندی‌های زیرساختی در حوزه‌های تجهیزات کامپیوتری و فناوری، خودرویی و همچنین نیروی انسانی کارآمد تأمین‌شده است.

وی افزود: ۴ اصل مطرح‌شده توسط مقام معظم رهبری یعنی سلامت و ایمنی انتخابات و رقابت توأم با مشارکت حداکثری، راهبرد و چراغ راه عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: ۱۸۰۰ نفر به‌عنوان دست‌اندرکاران و در قالب ۳ هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی فرآیند انتخابات را در ۹۹ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی را به سرانجام خواهند رساند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو رعایت اصل بی‌طرفی، سلامت انتخابات و قانون مداری می‌بایست ضمن اجرا توسط نمایندگان فرماندار در رأس خدمات عوامل اجرایی نیز باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان هرسین بابیان این‌که انتخابات در ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام دموکراسی دینی است که انقلاب اسلامی این مهم ازیادرفته در زمان طاغوت را احیاء کرد و مردم با شرکت در آن، سرنوشت خود را رقم کرد.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی و ایفای نقش کلان نظام در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی را بیش‌ازپیش افزایش خواهد داد.

فرماندار شهرستان هرسین از دیگر مزایای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ناامیدی دشمنان و نابودی گروه‌های رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی آن‌هاست دانست و تأکید کرد: تبیین دستاوردهای نظام توسط همه اقشار به‌ویژه مسئولان و کارکنان‌ دولت را باهدف آگاه‌سازی مردم یک تکلیف شرعی است و باید به‌صورت همه‌جانبه به آن پرداخت.

پایان پیام/3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660885

مهمترین اخبار ایران و جهان: