نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 23:04

دستگیری زوج‌های سارق موتورسیکلت در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج‌های سارق موتورسیکلت با ۹ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت و بررسی دوربین های مداربسته محل‌های سرقت مشخص شد که ۲ زن و ۲ مرد در هنگام سرقت موتورسیکلت با هم همدست بوده و موتورسیکلت‌ها را با این شگرد سرقت می‌کردند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سیدجعفر افضلی  از دستگیری زوج‌های سارق موتورسیکلت با ۹ فقره سرقت خبر داد و با بیان اینکه متهمان هنگام سرقت موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت و بررسی دوربین های مداربسته محل‌های سرقت مشخص شد که ۲ زن و ۲ مرد در هنگام سرقت  موتورسیکلت با هم همدست بوده و موتورسیکلت‌ها را با این شگرد سرقت می‌کردند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های مشترک، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ بابلسر متهمان را هنگام سرقت شناسایی و در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه این سارقان غیربومی را دستگیر و ادوات جرم و موتور سرقتی از آنها کشف کنند.

وی از دستگیری هر ۴ سارق موتورسیکلت در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان جهت بررسی بیشتر به کلانتری دلالت و پس از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه روانه زندان شدند.

افضلی در پایان با اشاره به اینکه از این متهمان تعداد ۹ فقره فیلم دوربین مداربسته لحظه سرقت نیز موجود می باشد اظهار داشت: برای اینکه ماموران و شهروندان به آنها شک نکنند تحت پوشش زوج اقدام به سرقت می‌کردند که نیاز است شهروندان با مشاهده چنین موارد مشکوکی با ۱۱۰ تماس بگیرند.‌

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660841

مهمترین اخبار ایران و جهان: