نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 08:53

شگرد یک نانوایی که نان نمی‌پخت و پول پارو می‌کرد!

بازرسان تعزیرات نکومتی فارس در بازرسی از نانوایی‌های سطح استان متوجه شند یک نانوایی در شهرستاک داراب با استفاده از یک شگرد غیرقانونی نان نمی‌پزد اما پول پارو می‌کند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس درباره لو رفتن شگرد تخلف یک نانوا در شهرستان داراب گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی شهرستان داراب هنگام بررسی نانوایی‌ها شگرد یک نانوایی متخلف برای داشتن درآمد بدون پخت و پز نان را کشف  کرده و متصدی آن را محکوم کردند.

 غلامرضا سالاری در این باره اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان داراب به پرونده نانوایی متخلف که بیش از ۲۵ کارت بانکی متعلق به افراد مختلف در آن کشف شد رسیگی کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با بررسی بازرسان مشخص شد متصدی نانوایی مورد نظر با کشیدن این کارت‌ها، بدون پخت نان به دور زدن قانون و خرید آرد یارانه‌ای و در نتیجه درآمدزایی غیرقانونی اقدام می‌کرد.

سالاری گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام شگرد و اقدام غیرقانونی این واحد صنفی را محرز دانسته و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم کرد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649041

مهمترین اخبار ایران و جهان: