نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 10:46

زندگی امیرالمومنین(ع)وقف اسلام و مجاهدت در راه خدا بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه گفت: زندگی امیرالمومنین(ع) وقف اسلام و مجاهدت در راه خدا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه حجت الاسلام حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه  در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به چگونگی ولادت آن حضرت خاطرنشان کرد: ولادت حضرت علی (ع) در خانه کعبه، ویژگی خاص و منحصر به فردی است که مختص امام اول شیعیان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه  با یادآوری نامگذاری روز میلاد حضرت به عنوان روز پدر اظهار داشت: پدران و مردان این مرز و بوم و تمامی مسلمانان جهان باید ایشان را به عنوان الگویی کامل انتخاب کنند.

حجت الاسلام منصوری مقاومت و ایستادگی در دین را از جمله ویژگی های این شخصیت بی نظیر اسلام دانست و افزود: حضرت تمامی عمر خود را وقف پیشرفت اسلام و مجاهدت در راه خدا قرار داد و در این مسیر بارها و بارها جان خود را به خطر انداخت.

این کارشناس مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف رجبیه گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای بازگشت به خود و خدای خویش بوده و افرادی که از مشغله های زندگی مادی خسته شده اند می توانند از این فرصت برای صیقل دادن جان و روح خود استفاده کنند.

حسین منصوری با بیان اینکه معتکف در ایام اعتکاف در مسیر خدا قرار می گیرد تصریح کرد: جدایی از غیرخدا و تعلقات دنیوی ، بازگشت به مسیر الهی و یاد مرگ ازجمله اهداف این عبادت کم نظیر می باشد.

وی در ادامه افزود: اعتکاف فرصت مناسبی برای تفکر و سنت حسنه ای است که فرد را از غفلت خارج می کند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646685

مهمترین اخبار ایران و جهان: