نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 14:19

کاروان ورزشکاران مازندران روانه اردوهای راهیان نور می شوند

ساری- معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: بزودی اولین کاروان ورزشکاران و جوانان استان عازم اردوهای راهیان نور غرب کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله یوسفی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی اعزام جامعه ورزش و جوانان استان مازندران به راهیان نور با بیان اینکه بزودی اولین کاروان رواننه مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شود، اظهار داشت: ما به عنوان وارثان شهدا باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

وی با اشاره به همکاری همه جانبه اداره کل و بسیج ورزشکاران جهت اعزام قهرمانان و ورزشکاران به راهیان نور، افزود: همه مسئولین باید در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور تلاش ویژه داشته باشند.

در ادامه محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی وجوانان نیز با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه ورزش و جوانان استان مازندران در مناطق جنگی، لزوم همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و افزود: حضور در جبهه‌های جنگ و سالهای دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثر گذار است.

وی گفت: برای اینکه فضای معنوی دوران دفاع مقدس امتداد داشته باشد، باید به نسل‌های بعدی منتقل شود، که اعزام راهیان نور یکی از این روشهاست.

همچنین سرهنگ غفارپور مسئول تربت بدنی و سپاه کربلای استان و سرپرست بسیج ورزشکاران استان در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در مشارکت و مساعدت برنامه‌های گذشته سپاه، گفت: همه ما امنیت و آرامش مان را مدیون خون شهدا و خانواده شهدای عزیز هستیم.

وی تصریح کرد: اعزام به راهیان نور و منطق جنگی حتی موجب تغییر مسیر زندگی و نگرش فکری و اخلاقی افراد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415641

مهمترین اخبار ایران و جهان: