نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:19

محموله سیلیستین قاچاق در شاهرود کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۴ تنی سیلیستین قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کلانتری بخش مرکزی شاهرود با بیان اینکه ۱۴ تن سنگ معدنی سیلیستین قاچاق در این شهرستان کشف شد، بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه طرود حین گشت زنی در محور جاده طرود-شاهرود به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه طی بازرسی صورت گرفته از کامیون ۱۴ تن سنگ معدن سیلیستین قاچاق کشف و ضبط شد، تاکید کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار داشت: خودروی مورد نظر توقیف و محموله آن تحویل اداره صمت شد که در این رابطه راننده کامیون بازداشت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کریمی بیان داشت: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که با تاراج منابع ملی سعی در رسیدن به اهداف پلید خود دارند در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439485

مهمترین اخبار ایران و جهان: