نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 08:22

ثبت رکورد جدید مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از ثبت رکورد جدید در مصرف برق استان به میزان 454.5 مگاوات در 21 تیرماه خبر داد.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در روز ۲۱ تیرماه جاری رکورد جدید در مصرف برق استان به میزان ۴۵۴.۵ مگاوات ثبت شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال گذشته پیک بار مصرف استان در مرداد ماه به میزان ۴۵۴ مگاوات حادث شده بود.

وی با اشاره به احتمال گرم‌تر شدن هوا در روزهای آینده اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم پیک بار استان در حدود ۵۰۰ مگاوات ثبت شود.

فرهزاد افزود: بخش کشاورزی و صنعت به ترتیب بیشترین همکاری را در برنامه‌های مدیریت مصرف داشته‌اند و در حوزه خانگی نیز طرح پرداخت پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی در مصرف برق ارائه شده است که مشترکین خانگی با مشارکت در این طرح از پاداش مربوطه بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خاطرنشان کرد: تاکنون با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و مشارکت همه بخش‌ها، هیچ‌گونه خاموشی ناشی از کمبود نیرو اعمال نشده و امیدواریم با همیاری همه مردم شاهد عبور موفق از پیک بار سال جاری باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364841

مهمترین اخبار ایران و جهان: