نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 11:06

ژاوی: راهی برای راضی کردن دمبله جهت ماندن در بارسا نمانده بود/ نمی‌توانیم با پیشنهاد PSG رقابت کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت جدایی بازیکن فرانسوی‌اش از جمع کاتالان‌ها ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش صبح امروز (چهارشنبه) به وقت تهران موفق شد در آخرین بازی دوستانه خود در تور پیش‌فصل آمریکا با نتیجه یک بر صفر میلان را شکست دهد، پس از این دیدار گفت: امروز ما بارسلونای فوق‌العاده‌ای را دیدیم. این بهترین بازی ما در سه دیداری بود که در تور پیش‌فصل آمریکا داشتیم. آنسو فاتی در این بازی تفاوت را رقم زد و برای او خیلی خوشحالیم. این گل برای او معنا و مفهوم زیادی دارد.

وی همچنین درباره بال فرانسوی‌اش که در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، اظهار داشت: دمبله درخواست جدایی داده است. بابت اینکه او در حال جدایی از جمع ماست، حس بدی دارم. ما خیلی مراقب عثمان بودیم، اما او پیشنهادی از پاری‌سن‌ژرمن دارد و به همین دلیل مقابل میلان بازی نکرد. ما نمی‌توانیم با پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن رقابت کنیم، چون پیشنهاد آنها دور از دسترس است. من برای دمبله بهترین آرزوهای جهان را دارم، چون او کارهای زیادی برای ما انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تصریح کرد: سعی کردم دمبله را برای ماندن متقاعد کنم، اما او به من گفت که با لوئیس انریکه (سرمربی پاری‌سن‌ژرمن) و ناصر الخلیفی (رئیس باشگاه PSG) صحبت کرده است و راهی برای راضی کردن او جهت ماندن در بارسا نمانده بود. این تصمیم شخصی اوست و بازیکنانی که نمی‌خواهند در بارسلونا بمانند، باید اجازه جدایی‌شان را صادر کرد.  با جدایی دمبله تیم ضعیف می‌شود و نیاز به تقویت تیم داریم. ما باید یک بال راست باکیفیت جذب کنیم.

ژاوی همچنین درباره آخرین وضعیت دو هافبک تیمش خاطر نشان کرد: گاوی بازیکنی متفاوت و پرشور است. او بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود. گاوی از ناحیه کمر مشکل داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که او را در این دیدار به بازی نگیریم تا برای بازی خوان گامپر آماده باشد. فرانک کسیه هم یک مصدومیت جزئی داشت و در مورد آینده حرفه‌ای‌اش هم خود او می‌داند که وضعیت چیست.

بارسلونا حالا باید خود را برای دیدار دوستانه با تاتنهام در جام خوان گامپر آماده کند، دیداری که در تاریخ 17 مرداد برگزار خواهد شد. آنها سپس در تاریخ 22 مرداد در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا میهمان ختافه خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1423041

مهمترین اخبار ایران و جهان: