نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 14:05

حجت‌الاسلام ذوالنوری: جریانات سیاسی نباید در شورای شهر قم دخالت کنند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: اینقدر در قم مشکل داریم که وقت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را نداریم، جریانات مختلف تلاش کردند تا نمایندگان خود را به شورای شهر برسانند اما این‌ها نباید شورایی‌ها را تحریک کنند و از آن‌ها خواسته‌هایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قم رسالت تعیین قوانین و نظارت بر عملکرد شهرداری را برای رفع مشکلات شهروندان بر عهده دارد، اظهار کرد: ما در مدل و شکل انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم دخالتی نداریم و اعضای شورا عادل، همسو و همدل هستند و خود برای رفع مشکلات گام برخواهند داشت.

وی اضافه کرد: ما با حضور خود در جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر به دنبال رفع کدورت و تحقق وحدت بیشتر شورا بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورا باید دلخوری‌ها را کنار گذاشته و با همفکری و همدلی‌برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، گفت: اینقدر در شهر مشکل داریم که وقت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را نداریم و شورایی‌ها باید همه تلاش خود را برای شنیدن همدیگر و کنار همدیگر قرار گرفتن انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه بیرونی‌ها نباید در مسائل شورا دخالت کنند، مطرح کرد: جریانات مختلف تلاش کردند تا نمایندگان خود را به شورا برسانند اما وقتی شورا تشکیل می‌شود اعضای شورا باید خودشان تصمیم‌گیر باشند و بیرونی‌ها نباید شورایی‌ها را تحریک کنند و از آن‌ها خواسته‌هایی داشته باشند.

ذوالنوری عنوان کرد: جریان انقلاب بالغ است و باید سعی شود که نمایندگان مردم خودشان با یکدیگر مشکل‌شان را رفع کنند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424585

مهمترین اخبار ایران و جهان: