نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 12:57

توقیف تجهیزات پزشکی در آزادراه تهران- کرج

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از توقیف بیش از ۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسنعلی پارسافر، رییس پلیس امنیت اقتصادی، پیش از ظهر امروز‌ در جمع اصحاب رسانه که در این مجموعه صورت گرفت، شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی و متخلفان فروش دارو خارج از شبکه توزیع را یکی از اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان حین گشت زنی در محور تهران-کرج، به یک دستگاه پژو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو ۲ هزار و ۱۳۵ قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال توقیفی یک میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی محموله توقیف شده تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

پارسافر به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و تصریح کرد: پلیس با افرادی که ضمن قاچاق و احتکار دارو قصد ضربه زدن به سلامت عمومی شهروندان را دارند برخورد جدی می‌کند و مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو درخصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419941

مهمترین اخبار ایران و جهان: