نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 00:13

دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در حمایت از بیماران خاص آماده بهره برداری شد.

غلامرضا علی‌ محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در حمایت از بیماران خاص آماده بهره‌برداری شد. 

وی افزود: این داروخانه واقع در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با صرف هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز شده است.

مدیر عامل هلال احمر ایلام با ذکر اینکه تجهیز و توسعه این داروخانه تحول گسترده‌ای در تأمین دارو‌های بیماران خاص استان دارد، افزود: این بیماران پیش از این برای تأمین برخی اقلام دارویی مجبور به عزیمت به استان‌های همجوار بودند که با افتتاح این مرکز بیماران نظیر ام‌اس، سرطانی، صرع، صعب‌العلاج، پیوندی، هموفیلی و ... دیگر مشکلی نخواهند داشت. 

وی ادامه داد: طرح توسعه و تجهیز این داروخانه به عنوان دومین داروخانه بزرگ غرب کشور نیمه اردیبهشت ماه امسال آغاز و در مدت سه ماه تکمیل و آماده ارایه خدمات به بیماران خاص است. 

علی محمدی اضافه کرد: این داروخانه با بیش از ۳۰۰ مترمربع و فضای کافی جهت ذخیره دارو‌های راهبردی با فضای مناسب انتظار در خور شأن بیماران و موقعیت مناسب در مرکز شهر برای همه اقشار مردم ارایه خدمات خواهد کرد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، توسعه مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی این جمعیت در جنب این داروخانه با ۱۲ درمانگاه تخصصی است که قرارداد این طرح نیز عملیاتی و با پیمانکار منعقد شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434941

مهمترین اخبار ایران و جهان: