نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:48

مردم میدان دار خیر و احسان در کشور هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به دستاوردهای این نهاد عمومی در کشور گفت: خوشبختانه امروز میدان خیر و احسان به دست مردم سپرده شده است و مراکز نیکوکاری در سطح کشور توانسته‌اند سیاست‌های کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه رفاهی اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد در اشتغال‌زایی و رفع محرومیت در کشور گفت:‌ اقدامات بسیار خوبی چه از حیثیت‌جویی و محرومیت‌زدایی برای نیازمندان شهرها و روستاهای کشور صورت گرفته است که بخشی از آنها را مدیون همت نیکوکاران و مردم این استان‌ها هستیم.

وی ادامه داد:‌اقدامات خوبی در حوزه طرح اکرام ایتام صورت گرفته به طوری که در ماه مبارک رمضان، دهه ولایت و در برخی از نمایشگاه‌های استانی و کشوری توانستیم اقدامات بسیار مطلوبی را برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد انجام دهیم.

وی گفت: حمایت از طرح اکرام ایتام علاوه بر آنکه موجب می‌شود ما بتوانیم از یتیم‌های کشور حمایت کنیم این دستاورد را به دنبال خواهد داشت که فرهنگ یتیم‌نوازی را در کشور گسترش دهد و از سویی هم موجب می‌شود که آفات و ضررهای دنیا از زندگی مردم به دور شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو استان سیستان و بلوچستان و ایلام گفت: حقیقتاً این دو استان در 8 سال دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی توانسته‌اند در مرزداری و دفاع از وطن نقش مهمی را ایفا کنند و ما نیز وظیفه داریم تا حمایت از محرومین این استان‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: میدان خیر و احسان خوشبختانه امروز به دست مردم سپرده شده است و امدادرسانی را به طور مردمی اداره خواهیم کرد. به طوری که مراکز نیکوکاری در شهرستان‌ها و استان‌های کشور به طور ویژه فعالیت می‌کنند و اقداماتی را در جهت گره‌گشایی از کار مردم صورت داده‌اند.

این مقام مسؤول در کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر وظیفه این نهاد عمومی برای شکوفاسازی استعدادهای مردمی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت توانمندی و شکوفایی استعدادهای نیازمندان در جامعه وظیفه دارد و تلاش می‌کند تا این مهم را به درستی اجرا کند.

بختیاری در پایان از تلاش رسانه‌های استانی و کشوری و همچنین رسانه ملی برای پوشش اخبار و دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428441

مهمترین اخبار ایران و جهان: